Livets Laxeringsmedel

Jaa... Bortamys med Lene är bra. Det har jag fått lära mig nu under lite mer än 1månad. Lene har en helt underbar soffa.
Om ni undrar så är jag Putte aka Smygfizzen vilket är helt onödigt vetande för folk som egentligen inte känner mig, för dem som redan känner mig så vet ni redan detta... Livet är ett stort skithål. Det bara bildas en massa skit innan man måste gå på toan och verkligen skita ut det. Problemet med livet är att det är en ända stor förstoppning och det ända som hjälper är att leva det. Leva det så bra som möjligt. Träffa människor som fungerar som ett sorts laxeringsmedel och förenkla vardagen så man slipper bli helt förstoppad av allt som händer.
det roligaste med att just jag skriver detta är att jag är ganska nöjd med mitt liv. Jag vet inte om det är för att jag har förstått just detta eller om jag bara accpeterar det. I vilket fall som helst så ska folk veta att jag är en glad kille.
Lene, Sanna, Jocke ni är typiska fina laxeringsmedel som gör att livet blir lättare och man slipper få ont i magen.
Jag tackar er hemskt mycket för detta.
Sen finns där ju självklart människor som stoppar upp en fet jävla buttplugg i Röven på en och bara stänger in allt.
Tråkigt att sånt folk finns. Men alla är vi här ändå. Acceptance mellan parter för att de behövs lika mycket som det fina "laxeringsmedlet". Annars lär man sig aldrig att uppskatta att det är skönt att skita löst ibland.
Nu ska jag mysa vidare så att det inte blir så svårt att skita ikväll.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej du :) Vill du vinna ett par örhängen? Om du inte vill ha dom själv så är det ju en utmärkt julklapp!

För att tävla behöver du bara lämna en kommentar på detta inlägg: http://makeupartisten.blogg.se/2008/december/tavling.html

2008-12-03 @ 16:42:45
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0